Assalamualaikum w.b.t. OMG Allahu mmg lama gila dah tak update blog. After 4 years kot. Last update after graduating in Foundation Studies. Actually, Ahjumma menyepi selama 4 tahun ni sebab mmg rasa malas gila nak update blog disamping kesibukan assignment lab report bagai sepanjang degree ni. Ingat tak last post dulu Ahjumma still confuse nak pilih chemistry atau biotech. Hahaha. Well, now I'm survived after 3 years++ studying chemistry. For me lah kan, both courses are difficult actually. Tp dua2 pon ada keseronokan yang tersendiri. Now, selepas beberapa tahun bergelumang dengan chemistry ni, i'm starting to fall in love with it. Well, mengenai peluang kerja, I can't assure myself for definitely get the job. Itu semua Ahjumma serahkan sepenuhnya kepada rezeki Allah Taala. Now, I will just doing my best. Actually sekarang ni Ahjumma dalam fasa2 menyiapkan Final Year Project. Doakan Ahjumma ya. Alhamdulillah, Lat...
salam..hehe..ttiba nk ckp sal opick ni...lagu ye sokmo dh dgr dlm ost2 drama tp xtaw plak ye nyanyi.. alkisahnye,ada la member bgtaw perihal opick...baru ku taw,,ost tentang dhia,ye yg nyanyi..haha.. tajuk lagu ye,rapuh..aish..pe lagi,pah2 sume lagu ye ambe tibai dgr la... mmm...yg mnariknye sal lgu ye ni,,best 2 ofcozla,,tmbahan pula(hehe)sore opick ni best.. **sore org indon kbanyakan mmg smulajadi sedap la.. urmm...paling penting lagu ye byk pengajaran n selalu mengingatkan kte kepada Pencipta,Allah s.w.t....
Comments
Post a Comment